Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Filtry wykorzystywane w urządzeniach oraz instalacjach przemysłowych, tworzą bardzo szeroką grupę wyrobów o szerokim zastosowaniu.

Z procesami filtracji spotykamy się praktycznie we wszystkich gałęziach współczesnego przemysłu,wszędzie tam gdzie mamy do czynienia z przepływami cieczy, gazów oraz materiałów sypkich.

Filtry przemysłowe stosowane są w przemyśle przetwórstwa tworzyw sztucznych, urządzeniach wentylacyjnych, instalacjach gazowych, sprężarkach, malarniach proszkowych, lakierniach samochodowych, w hutach, rafineriach, zakładach chemicznych, przedsiębiorstwach produkcyjnych i firmach związanych z obróbką metali i tworzyw sztucznych.

Poniżej przedstawiamy naszą szczegółową ofertę:

1.FILTRY DLA PRZEMYSŁU
są elementem stosowanym w instalacjach przemysłowych. Mają za zadanie oddzielanie cząstek stałych od płynów, bądź cieczy od gazów. W zależności od zastosowania oraz użytych materiałów filtracyjnych filtry przemysłowe wymagają indywidualnych projektów. Zatrzymanie jak największej ilości cząstek stałych oraz szkodliwych gazów, skutecznie wpływa na bezawaryjną pracę urządzeń oraz chroni środowisko naturalne.

 

2.FILTRY POWIETRZA

są elementem układu silnika. Filtry te mają za zadanie zatrzymywanie cząstek stałych, tj. pyłów mineralnych, sadzy i szczątków organicznych, unoszących się w zasysanym przez silnik powietrzu. Stosuje się:

filtry suche- powietrze przechodzi przez materiał filtrujący,

filtry mokre- powietrze przechodzi przez olej.

W pojazdach drogowych stosuje się głównie filtry suche. Zbudowane z obudowy i wymiennego wkładu filtracyjnego.

Rozróżniamy filtry: papierowe, bawełniane oraz siatkowe.

 

3.FILTRY PALIWA

są elementem układu paliwowego silników spalinowych. Filtry te mają za zadanie zatrzymywać zanieczyszczenia znajdujące się w benzynie, oleju napędowym, są także stosowane w instalacjach LPG. Chronią elementy układu paliwowego przed przedwczesnym zużyciem.

 

4.FILTRY OLEJU

są elementem układu smarowania. Olej silnikowy jest substancją smarującą oraz chłodzącą ruchome elementy. Aby mógł spełnić swoje zadania, musi być filtrowany ze względu na występujące w nim podczas pracy zanieczyszczenia: pozostałości po niespalonym paliwie, produkty utleniania oraz pył z powietrza i cząstki metali.

 

5.FILTRY OLEJU HYDRAULICZNEGO

są elementem układów hydraulicznych wykorzystywanych w motoryzacji, jak i poza nią. Filtry oleju hydraulicznego to wkłady wymienne, które umieszczane są w rozbieralnej obudowie lub filtry typu spin-on. Układy hydrauliczne funkcjonują w trudnych warunkach i narażone są na ekstremalne obciążenia.


6.FILTRY CIECZY CHŁODZĄCYCH

są elementem układu w silnikach wysokoprężnych samochodów ciężarowych i maszyn użytkowych. Filtry te funkcjonują w układzie chłodzenia silnika jako filtry bocznikowe, przez które przepływa niewielka część płynu chłodzącego silnik. Głównym zadaniem tych filtrów jest filtrowanie płynu chłodzącego i skuteczne zatrzymywanie zanieczyszczeń stałych.

 

7.FILTRY SPRĘŻONEGO POWIETRZA

urządzenia ciśnieniowe przeznaczone do usuwania różnego rodzaju zanieczyszczeń powietrza wytwarzanego przez sprężarkę. Filtry te występują w czterech podstawowych rodzajach:

pyłowe -to filtry usuwające ze sprężonego powietrza cząstki stałe,

koalescencyjne - to filtry usuwające ze sprężonego powietrza wodę, aerozole oleju oraz cząsteczki stałe,

węglowe - to filtry usuwające ze sprężonego powietrza pary oleju oraz zapachy,

sterylne - to filtry usuwające ze sprężonego powietrza cząsteczki stałe i mikroelementy.